Som hittat

Jag gick ner i förådet för att ta fram ett par skor och hittade den här snygga väste i en hög med förlagda kläder! Jag har fått den i från Mamma som skulle göra sig av med den, tur att jag tog till vara på den! Den fick i alla fall hänga med mig för att leta present till min bror! Visade sig att Mamma också var ute och handlade, vi möttes upp och hon fick syn på västen så fort hon såg mig...

Mamma; Nämen där är ju den! Har jag gett dig den? (så tittar hon på mig som om jag snott den)

Jag; Jo, den skulle ju du göra dig av med så jag tog hand om den! (och jag tittar nöjt tillbaka!)

Mamma; Haja den var ju fin... ja, jag tror dig! (hm.. varför hade inte jag kvar den, ge tillbaka den!)

Jag älskar att hitta gamla kläder som kan komma till användning igen och denna västen är ett bra exempel på det!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha härlig du e!

2009-10-15 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0