Rapportering



Fick reda på igår att det var fullt i den kursen jag hade tänkt att börja på i nästa vecka...typiskt.
Det är en kurs som jag har försökt klara under en tid nu och hade tänkt läsa om, så att min tröga hjärna kan fatta någon gång! När jag fick detta besked fick jag även en känsla i kroppen som sa NU JÄVLAR!
Så efter en öl igår kväll åkte jag med Anna hem till sitt föräldrahem för att hjälpa henne med sitt plugg och även börja med mitt! Det gick över förväntan jag fattade mer än jag gjort på ett helt år typ. Vad mycket det kan göra när man har bestämt sig för att klara av något och i sätter små eller stora spöken i huvudet som säger att det här går inte. Hoppas bara att jag kan behålla den här känslan när jag sitter där och plugga i vintermörkret och det känns lite tungt!

Tur att jag har fina vänner som gör allt mycket roligare!


Söta Anna & Hanna var trevligt öl sällskap igår kväll

Det var även fina Jossan

Premier för hatten

God morgon Uddevalla

cosy

Tomten gjorde tidig premier i år

snäll var hon och gjorde goda burgare

Vi börjar bli goda vänner med kroppen

Söta Turpo gjore oss sällskap under dagen


Kommentarer
Postat av: elin.e

snygga vänner jag har!!

speciellt tomteanna!



fullt, men du kom in?

2009-10-30 @ 09:21:13
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: jossan

hahahaa! fan va jag skratta åt anna!

fina pix kompis!

2009-10-30 @ 16:14:29
URL: http://armagenglad.blogg.se/
Postat av: jossan

hahahaa! fan va jag skratta åt anna!

fina pix kompis!

2009-10-30 @ 16:14:43
URL: http://armagenglad.blogg.se/
Postat av: Hanna

härligthärligt!!!

2009-10-30 @ 22:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0