inte särskilt Rock'n' Roll

Idag gått jag hemma och städar och då är det som vanligt Bo kaspers orkester som ljudar ur högtalarna!

Det går lixom lite lättare då! Jag har vart på många av deras konserter och en gång fick jag chansen att träffa dem! Jag har aldrig förstått varför fans blir sådär konstiga och gör bort sig när de träffar sina idoler men nu gör jag det!

 

Vi var på Öland några kompisar och jag och gick på en finfin konsert med Sahara hotnights, The Ark och Bo Kaspers orkester. Efter de hade spelat så gick vi ut på ett Hotell för att dansa och ta en öl och vilka skulle inte bo på detta hotell! Jo juste de.. ni fattar!

 

De kommer in till lobbyn på hotellet, hela gänget, och min kära vän Jossan var ett nyblivet fan som gärna ville gå fram och prata och det ville så klart jag också! Vi börjar med att berätta hur otroligt underbart bra och fantastiska de är och jag berättar att jag har varit på den och den konserten och att de alltid är lika bra, ni är bara så braaa!

 

Vi frågade om det eller snarare påstod att det måste vara jätteroligt att vara ute på turné och de svarade att det vara ganska jobbigt att vara långt hemifrån från familj och vänner men vi lixom lyssnade inte så noga utan sa tillbaka "att lite roligt måste det väl ändå vara"... å så vidare!

Jossan berättade att hon inte lyssant så mycket på dem innan men nu gärna ville köpa deras skivor, med dagens teckning tyckte jag att det var lite dyrt och onödigt alternativ och säger då "men jag har allihop, du kan bränna dem av mig"

 

Ja detta var flera år sedan vi var på denna konsert och vi pratar fortfarande om tabben jag gjorde. I slutet av november kommer de och spelar i trollhättan och jag och Linus har tänkt oss att gå dit. Hoppas att de inte känner igen mig!!

 


Kommentarer
Postat av: jossan

det här minnet tycks förfölja oss för all framtid... vi ville ju bara så väl! Men först skiter vi i vad de säger och övertygar dem om att de VISST älskar turnélivet! inte nog med det, vi ska BRÄNNA alla deras skivor eftersom de är så förbannat dyra!!

2009-10-26 @ 20:55:28
URL: http://armagenglad.blogg.se/
Postat av: Jossan

2009-11-07 @ 16:14:25
Postat av: Jossan

Underbart minne! Jag glömmer aldrig deras miner men kanske framförallt din nöjda min när du i samma mening fick fram att du var ett riktigt stor fan samt generös!

2009-11-07 @ 16:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0