Tankar

Idag går jag och tänker på Linn och hennes stora mage! På torsdag har hon gått över 14 dagar! När skall bebisen igentligen komma ut? Jag skulle få spader av att bara gå och vänta! Det borde väl räcka gott och väl med 9 månader?! Jag hoppas i alla fall att hennes väntan snart är slut och att allt går bra!

 

Annars när jag har tänkt på det här med barnafödande har jag inte fokusera så mycket på själva förlåsningen utan tänkta att det är värt allt det onda när barnet väl är ute.. men nu vet i fan om jag vill ha några barn, eller jo det vill jag väl men!! AJAJAJ!! Har nämligen blivit lite avskräckt när man hör kompisar berätta hur det kan gå till! Hoppas verkligen att jag (om jag nu får några barn) är en sådandär person som bara fiser ut ungarna!

 

Idag har jag annars haft en mysig dag så här långt! Bjöd Jossan på lunch vilket var bra för mig! Jag är nämligen väldigt dålig på att laga mat till mig själv när jag mestadels är ensam hemma på dagarna! Så tack Jossan för sällskapet!


Kommentarer
Postat av: linus

Du ska ha barn i massor!

2009-10-14 @ 22:03:45
Postat av: Linn

Det ser ut som om det ligger en unge i badunkadunken också.. Jag kanske väntar fler än ett barn trots allt.

2009-10-14 @ 22:47:27
URL: http://linnsklotter.blogg.se/
Postat av: jos

jamen tack för den goa lunchen! och fina presenten :)

2009-10-15 @ 08:40:42
URL: http://armagenglad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0