091016

Nu har jag varit på jobbet i drygt en timme.. känns inte riktigt männskligt att ställa sig på jobbet när det är så mörkt ute! I alla fall jag tror fortfarande att det är mitt i natten! Skyller även på att det var därför jag inte vaknade av väckarklockan på mobilen kl 04:50! Som tur var vaknade jag av ett pling från telefonen som tydligen väckte min uppmäsksamhet i från den djupa sömnen! Jag hade fått ett MMS....

Viggo föddes kl 04:09 
 
och nu känner jag mig verkligen inte trött längre, snarare så glad så jag tror det kommer en liten tår!
Jag kunde tyvärr inte läsa resten av medelandet för min mms funktionen fungerar inte. Så jag hoppas att allt gick bra! Välkommen till världen Viggo!


Kommentarer
Postat av: jossan

va underbart! välkommen viggo säger jag :)

2009-10-16 @ 11:23:25
URL: http://armagenglad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0